HR Advies

Je wilt graag een strak HR-beleid voeren. Daarvoor moet je veel kennis hebben en weten hoe je moeilijke HR-vraagstukken aanpakt. Ook moet je op de hoogte zijn van actuele wet- en regelgeving op het gebied van HR. Hoe ga je om met arbeidsvoorwaarden, functioneren en personeelsdossiers? Welke stappen zet je bij ontslag en langdurig ziekteverzuim? Onze professionals van MeijerHRM helpen je graag met HR-advies en meer.

Waarom is een interim HR adviseur interessant?

  • Voorkomt achterstanden en stagnatie van bedrijfsprocessen
  • Goede zorg en aandacht voor het personeel
  • Jouw bedrijf kan zich bezighouden met de kernactiviteiten en hierdoor onbekommerd ondernemen!

HR-adviseur: ervaren en betrokken

Als HR-adviseur hebben wij veel ervaring in het ondersteunen van bedrijven. Wij zijn er direct wanneer je (tijdelijk) extra handen nodig hebt op je HR-afdeling. Onze adviseurs kunnen je uitstekend helpen bij het opzetten en opvolgen van een strak HR-beleid.

Onze HR-adviseurs helpen je met:

  • Arbowetgeving en ondersteuning bij ziekteverzuim;
  • Beoordelingsbeleid en beloningsbeleid;
  • Opstellen van een personeelshandboek;
  • Het opzetten van een gedegen personeelsadministratie.

Arbeidsrecht

Behoefte aan HR-advies op arbeidsrechtelijk gebied? Zoals begeleiding bij ontslag en het opstellen van algemene voorwaarden of een arbeidscontract? Ook dan ben je bij ons aan het juiste adres. Hiervoor werken we nauw samen met een gerenommeerde advocatenkantoren in Zoetermeer en Rotterdam.

Interim HR-advies?

Wij hebben een professionele ervaren HR-adviseur beschikbaar voor interimopdrachten. De HR-Adviseur is inzetbaar vanaf een dagdeel per week.

Interim-advies biedt uitkomst bij o.a., het opzetten van een nieuwe afdeling, langdurige ziekte, zwangerschapsverlof, een tijdelijke invulling van een specifieke functie, de begeleiding van een project of als aanvulling op de bestaande bezetting van de organisatie noodzakelijk is. Meestal vervullen wij niet alleen de functie van interim-Adviseur maar krijgen wij een extra opdracht. Bijvoorbeeld het veranderen van een patroon, het herstellen van vertrouwen, herstructureren e.d.

MeijerHRM kan via een ervaren interim-Adviseur op het gebied van algemeen- en HR-management een tijdelijk probleem in de organisatie oplossen, maar ook gewenste ontwikkelingen versnellen.

Wij formuleren van te voren samen met je de invulling van de opdracht en bewaken de voortgang ervan.

 Contact

Wil je exact weten wat het inhoudt om je personeelszaken uit te besteden en wat de kosten zijn? Vraag dan vrijblijvend de offerte aan. Wil je eerst meer informatie over onze diensten? Bel ons dan via 06 – 183 104 27 of mail via info@meijerhrm.nl.